Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Friderik, ki je v lasti Javnega zavoda Ljubljanski grad, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Podatki o prodajalcu:

Javni zavod Ljubljanski grad

Grajska planota 1

1000 Ljubljana

Slovenija

 

E-naslov: friderik@ljubljanacastle.com

Telefon: 00 386 1 306 4211

Matična številka: 3887359

ID za DDV: SI82858632

IBAN: 01261-6000002513, UJP RS

SWIFT: BSLJSI2X

Družba je vpisana pri sodišču v Ljubljani, enota v Ljubljani, SRG 2011/1361, šifra dejavnosti 90.040.

Direktorica Ljubljanskega gradu: Mateja Avbelj Valentan. 

Ustanoviteljica Javnega zavoda Ljubljanski grad je Mestna občina Ljubljana.

Prodajalec: Javni zavod Ljubljanski grad.

Kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini Friderik.

Registrirani kupec: fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini Friderik.

Nakup: izmenjava blaga za plačilo. 

Pogodbeno razmerje: nakup blaga predstavlja začetek pogodbenega razmerja med kupcem in prodajalcem. 

Kupca (fizično ali pravno osebo) zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Obdelovalec osebnih podatkov Javnega zavoda Ljubljanski grad je družba Innovatif d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana. Upravljavec in obdelovalec osebnih podatkov sta medsebojna razmerja in obveznosti opredelila in uredila s pisno pogodbo.

Upravljavec osebnih podatkov, ki se obdelujejo skladno s temi pravili, je Javni zavod Ljubljanski grad, Grajska planota 1, 1000 Ljubljana.

Ponudnik tehnološke podpore pri spletni trgovini je družba Innovatif d. o. o., Poljanski nasip 6, 1000 Ljubljana.

Vrste uporabnikov

Z registracijo na https://friderik.ljubljanskigrad.si postanete registrirani kupec spletne trgovine Friderik. Pravico do nakupa v spletni trgovini Friderik imajo tako registrirani kupci in kupci, ki opravijo hitri nakup in se pred nakupom ne registrirajo.

Ob registraciji v spletno trgovino določi kupec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij

Spletna trgovina Friderik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefon);

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);

č) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku); 

d) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);

e) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza; 

f) način plačila in dostave; 

g) časovno veljavnost ponudbe; 

h) rok, v katerem je še mogoče odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka; 

i) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Cena v spletni trgovini Friderik je enaka tako za registrirane kupce kot za kupce spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. 

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Friderik in kupcem je v spletni trgovini Friderik sklenjena v trenutku, ko Spletna trgovina Friderik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino Friderik kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (tj. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Friderik oziroma v administraciji spletne trgovine in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Možnost dostave

Izdelke dostavljamo v naslednje države:

  • Slovenija
  • Avstrija
  • Belgija
  • Bolgarija
  • Ciper
  • Češka
  • Danska
  • Estonija
  • Finska
  • Francija
  • Grčija
  • Hrvaška
  • Irska
  • Italija
  • Latvija
  • Litva
  • Luksemburg
  • Madžarska
  • Malta
  • Nemčija
  • Nizozemska
  • Poljska
  • Portugalska
  • Romunija
  • Slovaška
  • Španija
  • Švedska
  • Združeno kraljestvo
  • Kanada
  • Združene države Amerike

Rok dostave 

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 12.00, odpošljemo naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu, pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom in prazniki, pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se le-ta upošteva. 

Načini plačila

Spletna trgovina Friderik omogoča naslednje načine plačila:

  • s plačilnimi in kreditnimi karticami: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express, Diners;
  • z GIROPAY, IDEAL, BANCONTACT, P24 (Przelewy24) in EPS;
  • za podjetja pa tudi po predračunu (UPN nalogu) na račun Javnega zavoda Ljubljanski grad.

Stroškov dostave pri nakupu nad 50,00 € ne zaračunamo. Opozorilo: ti pogoji ter stroški dostave veljajo samo za naročila znotraj Republike Slovenije.

Izdaja računa

Spletna trgovina Friderik po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje račun. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Na spletni trgovini Friderik je na za kupca vidnem mestu objavljeno obvestilo o obveznosti izdaje računa in izročitve računa kupcu ter obveznosti kupca, da prevzame in zadrži izdani račun, in sicer v obliki, kakršna je predstavljena spodaj:

Postopek nakupa 

I. Izbira izdelka: Na spletni strani https://friderik.ljubljanskigrad.si izberite izdelek in kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem« in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo »Na zaključek nakupa« in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: 

Na spletni strani https://friderik.ljubljanskigrad.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono in kliku na desno povezavo »Na zaključek nakupa«) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono križca v desnem zgornjem kotu okvirja košarice. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo »Nadaljuj z nakupovanjem«. S klikom na omenjeno povezavo se vrne v spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: za dokončanje naročila morate izpolniti potrebna polja.

1. Osebne informacije: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-naslov, naslov in kraj bivanja, poštno številko in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun, tako da bodo pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. 

2. Naslovi: izberete med opcijama »Moj naslov«, kar pomeni, da se izbran naslov uporabi za račun in dostavo, ali »Dodaj nov naslov«, ki se uporabi za dostavo.

3. Način pošiljanja: izberete Pošta Slovenije.

4. Plačilo: izbirate lahko med različnimi načini plačila: 

  • po predračunu – velja samo za podjetja; 
  • s kreditno kartico Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, American Express, Diners;
  • plačilo z GIROPAY, IDEAL, BANCONTACT, P24 (Przelewy24) ali z EPS. 

Nadaljujte s pregledom naročila: prikazani so izdelki, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Cena izdelka, količina, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

IV. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Naročilo z obveznostjo plačila« in s klikom na »Strinjam se s splošnimi pogoji«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst »Zahvaljujemo se za vaše naročilo v spletni trgovini Friderik«.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Spletna trgovina Friderik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

Postopek nakupa za pravne osebe s sedežem v Sloveniji je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (friderik@ljubljanacastle.com) ali po kakšnem drugem pisnem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Kupec vrne blago na naslov: Ljubljanski grad, Grajska planota 1, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga oz. poštnina.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu (spletna trgovina Friderik) nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter številko transakcijskega računa, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

Odstop od pogodbe je za pravne osebe popolnoma enak, pri vračilu blaga ni potrebno navesti osebnih podatkov.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Spletna trgovina Friderik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec in Stripe. Avtorizacije kreditnih kartic se opravijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku spletne trgovine Friderik.

Varovanje osebnih podatkov

Več o varovanju osebnih podatkov najdete v Izjavi o varstvu osebnih podatkov.

Komunikacija – prejemanje oglasnih sporočil

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če kupec izrecno privoli. Elektronska oglasna sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil;
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo spletna trgovina Friderik izrecno spoštovala.

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Friderik in vsi podatki v njej, slike izdelkov, grafični in video elementi v spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja prodajalca.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina Friderik si po svojih najboljših močeh prizadeva zagotoviti ažurnost in pravilnost vseh objavljenih podatkov. 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, na katera je vplivala tehnična napaka. V tem primeru bo prodajalec v najkrajšem možnem času obvestil kupca o preklicu naročil in ga seznanil z nadaljnjimi koraki. Pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te si mora kupec sam zagotoviti ustrezno zaščito programske opreme (antivirus itd.). Kupec mora poskrbeti tudi za varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po svojih najboljših močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost, to je vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav lahko kupec poveže po telefonu ali elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova friderik@ljubljanacastle.com

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem oziroma začasnem prebivališču kupca. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Politika varstva osebnih podatkov

Upravljavec osebnih podatkov in kontaktni podatki

Ta politika velja za obdelavo (uporabo) katerihkoli osebnih podatkov, ki jo izvaja Javni zavod Ljubljanski grad (upravljavec) ali ki se izvaja v imenu upravljavca.

Podatki o upravljavcu:

Javni zavod Ljubljanski grad

Grajska planota 1

1000 Ljubljana

Matična številka: 3887359

Osebni podatki, ki jih obdelujemo, so: 

  • osnovni kontaktni podatki (ime, telefonska številka, e-naslov);
  • podatki o uporabi spletnih strani (kliki na povezave, porabljen čas) in podatki glede odziva na e-sporočila (ali je bilo sporočilo odprto, na katere povezave je kupec kliknil); 
  • podatki, ki jih prodajalec potrebuje za izpolnitev pogodbe in dostavo kupljenega blaga (predmet nakupa, cena, naslov za dostavo, čas dostave, način plačila, datum plačila, podatki o reklamacijah, podatki o izdanem računu ipd.).

Pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov

Osebne podatke kupca lahko obdelujemo na naslednjih pravnih podlagah:

  • kadar je to potrebno za izpolnitev zakonskih obveznosti prodajalca (npr. izdaja računov za kupljeno blago);
  • kadar je obdelava osebnih podatkov kupca potrebna za sklenitev in izpolnitev pogodbe, ki sta jo sklenila prodajalec in kupec ali ker je kupec od prodajalca želel ponudbo;
  • kadar je kupec za obdelavo osebnih podatkov podal privolitev za obdelavo za posamezen namen obdelave, pri čemer ima vedno pravico, da dano privolitev prekliče;
  • kadar ima prodajalec za obdelavo osebnih podatkov zakonit interes (npr. prodajalec pošlje e-pošto v primeru, da je kupec zapustil nakupovalno košarico v spletni trgovini brez dokončanja nakupa).

Nameni obdelave osebnih podatkov

Osebne podatke kupca lahko prodajalec uporablja za enega ali več od navedenih namenov:

  • komuniciranje glede zagotavljanja storitev prodajalca ter odzivanja na povpraševanja kupca;
  • sklenitev pogodbe in izpolnitev obveznosti, ki izhajajo iz sklenjene pogodbe;
  • za uveljavljanje kakršnihkoli pravnih zahtevkov in reševanje sporov;
  • za statistične analize o prodaji blaga in o uporabi spletnih strani trgovine;

Rok hrambe osebnih podatkov

Prodajalec hrani osnovne osebne podatke (ime, priimek, e-naslov, jezik, datum kreiranja računa, zadnji obisk, podjetje, naslov, telefon, država) ves čas, dokler ima kupec status registriranega kupca v spletni trgovini Friderik.

Osebne podatke, ki jih obdelujemo na podlagi privolitve kupca, hranimo trajno oz. do preklica te privolitve s strani kupca.

Kupec lahko svoje podatke kadarkoli spremeni oz. zahteva njihov izpis ali izbris v modulu Vaš račun, GDPR – Osebni podatki.

Podatke o izdanih računih hrani prodajalec 10 let od izdaje.

Prostovoljnost posredovanja podatkov in posledice neposredovanja

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno. Osebnih podatkov nam niste dolžni posredovati, vendar pa v primeru, da jih ne posredujete, ne morete z nami skleniti pogodbe (saj jih potrebujemo za dostavo naročila). Podatki, ki so potrebni za izvedbo naročila, so: ime, priimek, e-naslov, naslov, kraj, poštna številka in telefonska številka.

Dostop do vaših osebnih podatkov 

Vaših osebnih podatkov ne posredujemo in ne omogočamo seznanitve z njimi tretjim osebam (zunaj Javnega zavoda Ljubljanski grad, razen tistim, ki imajo z nami sklenjeno pisno pogodbo, na podlagi katere izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov in so dolžni spoštovati zakonodajo glede obdelave in varstva osebnih podatkov – t. i. pogodbeni obdelovalci). Pogodbeni obdelovalci, ki jim posredujemo osebne podatke, so:

  • ponudniki programerskih rešitev,
  • dostavne službe. 

Pogodbeni obdelovalci smejo osebne podatke obdelovati zgolj v okviru navodil in osebnih podatkov ne smejo obdelovati za lastne namene. Skupaj s svojimi zaposlenimi so zavezani k varovanju zaupnosti vaših osebnih podatkov.

Pogodbeni obdelovalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (zunaj držav članic EU ter Združenega kraljestva, Kanade in Združenih držav Amerike).

Pravice kupcev v zvezi z osebnimi podatki

Kupec ima glede osebnih podatkov naslednje pravice:

- od prodajalca lahko kadarkoli zahteva:

  • potrditev, ali obdeluje osebne podatke kupca;
  • dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije v zvezi s tem: nameni obdelave; vrste osebnih podatkov; uporabniki ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabniki v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov ter razlogi zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za vas;
  • eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi kupec (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahteva drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki); za dodatne kopije, ki jih zahteva, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov;
  • popravek netočnih osebnih podatkov;
  • omejitev obdelave, kadar:

- kupec oporeka točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki prodajalcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov;

- je obdelava nezakonita in kupec nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe; 

- osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, kupec pa jih potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov;

  • izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz člena 17 Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar kupec prekliče privolitev za obdelavo osebnih podatkov;
  • izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke kupec posreduje drugemu upravljavcu, ne da bi ga mi pri tem ovirali;
  • prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov;
  • da za kupca ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov.

- pravico, da kupec zoper nas vloži pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Postopek uveljavljanja pravic

Svoje zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, lahko naslovite v pisni obliki na katerikoli osebnipodatki@ljubljanskigrad.si.  

Za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki lahko od vas zahtevamo dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrnemo le v primeru, ko dokažemo, da vas ne moremo zanesljivo identificirati.

Na vašo zahtevo, s katero uveljavljate svoje pravice v zvezi z osebnimi podatki, moramo odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema vaše zahteve.

Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu.